رئیس‌جمهور ترکیه گفت که کشورهای غربی به دروغ برای اوکراین اشک می‌ریختند و اکنون دستانشان به خون مردم غزه آلوده است و بی محابا از رژیم اسرائیل دفاع می‌کنند.

واکنش اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (شش آبان) در سخنانی بار دیگر گفت که حماس گروه تروریستی نیست و تأکید کرد که این رژیم اسرائیل است که از تروریست‌ها در سوریه و عراق حمایت می‌کند.

به نوشته الجزیره، اردوغان گفت: «غرب اصلی‌ترین مسئول اتفاقاتی است که در غزه می‌افتد و به طور کامل از کشتار کودکان فلسطینی دفاع می‌کند؛ آن‌ها تا دیروز به ظلمی که در اوکراین می‌شود اشک تمساح می‌ریختند، [اما] امروز از اسرائیل دفاع می‌کنند و دستانشان به خون آلوده است».

رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد: «اسرائیل بدون حمایت کشورهای غربی سه روز هم دوام نمی‌آورد؛ مسئولان غربی در برابر فریادهای کشتار در غزه و درخواست‌های دبیرکل سازمان ملل لال و کر شده‌اند».

اردوغان گفت که مسأله غزه فقط مربوط به اهالی غزه نیست، بلکه مسأله همه ماست و هیچ کس نباید در جنایاتی که در این منطقه رخ می‌دهد، شریک باشد.

او همچنین به عصبانیت رژیم اسرائیل از سخنانش در خصوص حماس اشاره کرد و گفت که بار دیگر می‌گوید که حماس تروریست نیست.

اردوغان افزود: «برای انجام مقدمات لازم جهت اعلام اسرائیل به عنوان جنایتکار جنگی اقدام خواهیم کرد؛ اتفاقاتی که در غزه می‌افتد، دفاع از خود نیست، بلکه یک جنایت پلید است؛ هیچ خانه‌ای در غزه که بتوان به آن پناه برد باقی نمانده است، نه آبی است نه غذا و برق است».

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه از رژیم صهیونیستی خواست تا از «حالت جنون» خارج شود و حملات گسترده‌ علیه زنان و کودکان غزه را متوقف کند.

در این راستا ده‌ها هزار نفر از مردم ترکیه بعد از ظهر امروز در حمایت از فلسطین در نزدیکی فرودگاه «آتاتورک» در شهر استانبول در ترکیه تجمع کردند. فیلم‌های منتشر شده از این تجمع باشکوه مردمی پرچم‌های ترکیه و فلسطین را در دستان مردم نشان می‌دهد.

کد خبر 802188
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 98
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    13 18
    آمریکا هم بدون حمایت کشورهای اروپایی سه روز هم دوام نمی‌آورد/ آمریکا هم بدون حمایت برخی کشورهای عربی سه روز هم دوام نمی‌آورد.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      23 7
      ترکیه خودش روباه ترازروباه است الان به بهانه حمایت فلسیطن می خواهدواردفلسطین شودودرشکل دوست نقشه های مقاومت راقبل ترازهمه به اسرائیل بدهدازدوستی دیرینه ترکیه وتروریست هاوگروهک هاهیچ چیزی بعیدنیست
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    10 7
    آمریکا از چین خواست کشورهای منطقه را به حفظ آرامش دعوت کند/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر 100درصد فقط عامل اصلی جنگ در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، لیبی و یمن بوده است. هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است. داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله به منطقه شیعه‌نشین کابل را به عهده گرفت.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    14 12
    تروریسم بدون حمایت آمریکا و متحدانش سه روز هم دوام نمی‌آورد. القاعده بدون حمایت آمریکا و متحدانش سه روز هم دوام نمی‌آورد. داعش بدون حمایت آمریکا و متحدانش سه روز هم دوام نمی‌آورد.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    17 11
    بزرگترین مسئول کشتار در غزه خود آمریکا است/ بزرگترین مسئول کشتار در غزه خود غرب است.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    18 7
    اینم دو رو هست هم با رژیم اشغالگر ارتباط داره هم دم از مردم غزه میزنه هم با ((پهباد ترکیه)) اوکراین ناو جنگی روسیه رو غرق کرد هم دم از مخالفت با اوکراین میزنه
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    17 12
    حماس یک گروه تروریستی نیست/ ولی رژیم صهیونیستی 100 درصد یک سازمان تروریستی بوده است.
    • araz IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      3 1
      تو جنگ اوکراین شروع کننده جنگ روسیه بود ولی اینجا شروع کننده یکی دیگست
  • کاربر ناشناس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    8 29
    درود بر شرف اردوغان
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      2 1
      گول این حیله گری اردوغان رو نخور
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    13 5
    بیش از یک میلیون کودک در غزه با خطر جدی مواجه هستند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      17 14
      انهایی که پیرو دین حق بودند و مسلمان چرا از مردن زنان و کودکان اسرائیلی شاد بودند ؟ مگه انسان با انسان فرقی داره ؟
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      10 4
      اسرائیل ۸۰ سال زن و کودک فلسطینی را کشت این غربزده‌های ایران صداشون در نیومد حالا با یه حمله طوفانی حماس اینها زبانشون بکار افتاده
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    8 7
    شهادت ۲۰ فلسطینی در بمباران یک خانه در غزه سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.
    • نازنین IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      15 11
      مردم اسراییل زن بچشون هم تروریسته مسلح هستن تو دلت برا زن بچه اسراییل جنایتکار میسوزه
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 6
    افزایش شهدای فلسطینی به بیش از ۷۷۰۳ نفر سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    11 5
    اردوغان اگر راست میگه سفارت اسرائیل را اول ببنده
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 5
    کشور ناتو که دولت و اکثر ملتش از آمریکا متنفرند
  • بابائی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    6 13
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    11 7
    اردوغان از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های تروریست ها و حامیانش در سوریه بوده است.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 8
    ترکیه تروریسم در عراق و سوریه را هدایت می‌کند حمله به دانشکده نظامی در سوریه 100 درصد فقط پهپاد ارتش ترکیه بوده است، نه پهپاد گروه های تروریستی / مسئولیت حمله تروریستی سوریه متوجه حامیان خارجی تروریست‌ها است
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 9
    ترکیه جنایتکار رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه ترکیه جنایتکار با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، نوارغزه و هم کشورهای اسلامی است.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    7 9
    جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      12 2
      والا اگه اول انقلاب بود همه با سر میرفتیم، ولی تبعیض ها و فسادها و پارتی بازیها و بی مهری هایی دیدیم که نا امید شدیم
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      3 2
      کجا میرفتی امارات یا جزایر قناری قایم بشی
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 6
    آمریکا جنایتکارهمراه با کشورجنایتکاردیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. آمریکا جنایتکارهمراه با کشورجنایتکاردیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی ازسال 2011 تاکنون ازداعش برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد. آمریکا بیشترین حمایت را ازداعش کرد. آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد. حضور آمریکا در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، و منطقه ناامنی ایجاد می کند. دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. آمریکایی ها جنایتکاردرسوریه و یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند. آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه است. آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 9
    آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با القاعده است ولی درحقیقت ازالقاعده حمایت می کند. آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با طالبان است ولی درحقیقت ازطالبان حمایت می کند. آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون مدعی مبارزه با داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می کند.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 7
    عوض این همه محکومیت زبانی یک حرکت بازدارندگی قدرتی هم نشان دهید که اسراییل بترسد وکشتارنکند،
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      دقیقا 👍
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      2 1
      فلسطین باید به دست خود فلسطینی ها آزاد شود تا ارزش داشته باشد تا قدرش را بدانند آن همه آواره فلسطینی در لبنان و سوریه زندگی می کنند اگر از همه طرف به اسرائیل یورش ببرند آمریکا هم دیگر نمی تواند نتانیاهو را نجات دهد خودشان باید غیرت به خرج دهند
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 7
    دیکتاتورها کشورهای غربی جنایتکارشریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آل سعود و سعودی ها جنایتکتاردریمن هستند. دولت های دیکتاتوری عامل اصلی قتل عام، بمباران ونسل کشی درجنگ یمن هستند. دلارآل سعود دهان سازمان های بین المللی را دوخته است. دلارآل سعود دهان سازمان مجامع حقوق بشری را دوخته است. حمله عربستان همراه با چند کشور دیگر به یمن تحت حمایت آمریکا انجام شده است. حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بود. آمریکا ازحملات رژیم سعودی دریمن حمایت حمایت کرد. رزمنده ایرانی آمریکا را به دخالت درامور یمن متهم کرد. که این یک اقدام خطرناک و دخالت درامور داخلی یمن است.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 6
    که سعودی ها جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر بیش از999 میلیارد دلار به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه هزینه کردند اما درقبال این هزینه ها چه چیزی به دست آوردند؟ عربستان جنایتکارعامل ناامنی درمنطقه و یمن است. حمایت ازیمنی ها واجب شرعی است. عربستان درمنطقه و یمن حامی حامی القاعده و داعش است. آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات به شکل مستقیم درمنطقه، سوریه، عراق، لبنان و یمن مداخله می کنند.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 4
    آمریکاجنایتکار، عامل اصلی آوارگی مردم دنیاست. بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و مداخله جویی های آمریکا هستند. آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی حامی تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن، منطقه و جهان و مسئول جنایت های آنان هستند. ومجامع حقوق بشری ازسال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند. و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه آمریکا وهمپیمانانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 4
    آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی عاملان جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن، منطقه وجهان هستند. آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ درمنطقه وجهان هستند. آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعد، داعش،‌ تکفیری ها و دیگرگروهای تروریستی درمنطقه وجهان هستند. دبیرکل سازمان ملل درجنایت های آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شریک جرم است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شریک جرم است. رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل درجنایت های آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شریک جرم است.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 4
    پرونده سنگین جنایتهای ارتش اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل خود که سابقه آن به اعلام موجودیت این رژیم با اشغالگری سرزمینهای فلسطینی بر میگردد، جنایتهای زیادی را علیه ملت فلسطین و دیگر ملتهای منطقه انجام داده است.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 5
    اردوغان جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد/ اردوغان جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اروپا از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد/ اردوغان جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 5
    سکوت در برابر جنایات آمریکایی ها تأیید نسل کشی مردم غزه است/ سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها تأیید نسل کشی مردم غزه است.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 5
    کمک دو باره رژیم صهیونیستی به داعشی ها درسوریه! رژیم صهیونیستی حق نداشت به سوریه حمله کند. حمله رژیم صهیونیستی به سوریه نقض قوانین بین المللی است ولی متاسفانه سران وحیوان وحشی رژیم صهیونیستی تاکنون درک نمی کنند ونمی فهمند. حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود. تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه عبور ازخطوط قرمزاست. حمله اسرائیل جنایتکار به سوریه کمک تروریست ها بود. حمله به سوریه اقدامی تجاوزکارانه است. داعش را چه کسی ساخته وحمایت می کند سران حیوان وحشی آمریکا، عربستان واسرائیل! مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند. باردیگرتاکید می کنم، آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازتروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، تکقیری ها و دیگرگروه های تروریستی درسوریه ومنطقه حمایت می کنند. کسانی که القاعده وداعش را درسوریه وعراق حمایت همان کسانی هستند که اکنون ازآنها درافغانستان، پاکستان، یمن، لیبی ومنطقه حمایت می کنند. حامیان تروریسم درعراق وسوریه عامل انفجارهای افغانستان وپاکستان هستند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 9
    غزه را گورستان نظامیان آمریکایی می کنیم/ غزه را گورستان نظامیان صهیونیستی می کنیم.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 7
    چرا ترکیه باید تو ناتو باشه ؟ شوتش کنید بیرون تحریمشونم بکنید جیگرشون حال بیاد از ترکیه ای ها بی شرف تر ندیدم
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 3
    ادعای منابع خبری: تل آویو دیپلمات‌های ترکیه را اخراج کرد به دنبال سخنان امروز شنبه « رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه علیه رژیم صهیونیستی، منابع خبری مدعی اخراج دیپلمات‌های ترکیه از فلسطین اشغالی و خروج دیپلمات‌های صهیونیستی از ترکیه شدند.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    مشارکت 5000 نظامی آمریکایی در عملیات رژیم صهیونیستی برای ورود به غزه
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    اعتراضات علیه نتانیاهو در تل‌آویو از سر گرفته می‌شود
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 3
    بمباران شدید مردم غزه در این مدت 22 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 5
    فعلا که شما نفت این رژیم بیرحم را تامین می کنید!
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      مرگ بر رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها تأیید نسل کشی مردم غزه است سکوت در برابر تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها نه تنها آنان را گستاخ‌تر از هر روز دیگری می‌کند بلکه تأیید نسل کشی مردم غزه است. هر انسان عاقل و با وجدانی می‌داند که ظلم هرگز پایدار نخواهد بود. امروز ملت فلسطین زیر سخت‌ترین و بی‌سابقه‌ترین جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل قرار دارند بنابراین سکوت در برابر این ظلم‌ها به نوعی خیانت به بشریت محسوب می‌شود. صهیونیست‌ها امروز در مقابل دیدگان جهانیان یک نسل کشی بزرگ علیه جهان اسلام به راه انداخته‌اند و متأسفانه در این میان شاهد وضعیت منفعل دولت‌های اسلامی و نیز سکوت مجامع بین‌المللی در این بحران بزرگ هستیم. سکوت در برابر تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها نه تنها آنان را گستاخ‌تر از هر روز دیگری می‌کند بلکه تأیید نسل کشی مردم غزه است. امروز قلب جهان اسلام در غم به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم فلسطین به درد آمده است لذا جهان اسلام باید حرکتی سنجیده و تأثیرگذار در مقابل دشمن صهیونیستی از خود نشان دهد.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    امروز ملت مظلوم فلسطین با دلاوری و روحیه جهادی خود در مقابل اسرائیل و دیگر همدستان جنایتکارش ایستاده‌اند و اکنون زمان آن رسیده است که کشورهای اسلامی موضع خود در برابر دشمن صهیونیستی را مشخص کنند. رژیم اسرائیل به خوبی می‌داند که دیر یا زود از صحنه روزگار حذف خواهد شد بنابراین تلاش دارد با نسل کشی مسلمین و مردم فلسطین مرهمی بر این درد خود بگذارد.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها خلاف کنوانسیون‌هاست
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    متأسفانه 50 درصد فقط کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی جنایت های آمریکا، غرب و اسرائیل در فلسطین، نوارغزه، لنبان، سوریه بوده است.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    حمله راکتی حماس به دیمونا گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) عصر امروز شنبه در واکنش به کشتار غیرنظامیان در غزه، «دیمونا» را هدف حمله راکتی خود قرار داده است.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    شرمساری حقوق بشر آمریکایی در برابر جنایات هولناک غزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که رسانه‌ها در آن می‌توانند به بهانه یک دروغ یا یک ادعای ثابت نشده مثل فوت یک شخص یا نتایج انتخابات، ماه‌ها کشوری را به هم بریزند، اما همان رسانه‌های پرمدعا در مواجهه با جنایاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی خود را به ندیدن و یا حتی وارونه‌نمایی ماجرا می‌زنند و استانداردهایشان دوگانه می‌شود. شرمساری حقوق بشر آمریکایی در برابر جنایات هولناک غزهگروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس - رضا الماسی؛ در دنیایی زندگی می‌کنیم که رسانه‌ها در آن می‌توانند به بهانه یک دروغ یا یک ادعای ثابت نشده مثل فوت یک شخص یا نتایج انتخابات، ماه‌ها کشوری را به هم بریزند، اما همان رسانه‌های پرمدعا در مواجهه با جنایاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه که بعید است حتی از حیوانات وحشی که ذاتشان درندگی است هم سر بزند، خود را به ندیدن و یا حتی وارونه‌نمایی ماجرا می‌زنند و استانداردهایشان دوگانه می‌شود.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    در روز‌های اخیر مجامع مختلفی درباره نقض حقوق بشر در غزه به وسیله رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند و گزارشگران خبری بسیاری با وجود تهدید جانشان، لحظه به لحظه حال و روز غزه به‌ویژه در خون غلتیدن کودکان و پرپر شدن مادران این سرزمین را به دنیا مخابره می‌کنند تا شاید دل‌های سنگ شده‌ای که خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند، کمی متاثر شود. رسانه‌های صهیونیستی سال‌هاست تلاش می‌کنند با تبلیغات سیاسی-رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و با خط‌کش حقوق بشر غربی به نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند. دولت‌های غربی نیز همواره از جنایات صهیونیست‌ها حمایت کرده و به نوعی در جرایم آن‌ها شریک هستند.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    پایگاه تحلیلی راهبرد معاصر در این باره می‌نویسد؛ آنچه امروز در باریکه نوار غزه در فلسطین اشغالی در حال روی دادن است و بزرگنمایی و کوچک‌سازی‌های رسانه‌ای که از فاجعه‌ای عظیم و غیرانسانی خبر می‌دهد، همان قصه پرغصه‌ای است که حمله به نظامیان صهیونیستی که به کشتار مردم بی‌پناه روی آورده‌اند را نقض حقوق بشر می‌نامد؛ اما کودکان و نوزادانی که به دلیل حملات پی‌در‌پی موشکی رژیم صهیونیستی جان می‌دهند، انتقام به‌حق می‌خواند. همان باور غربی که حقوق بشر را از غزه تا تل‌آویو با استاندارد‌های دوگانه تعریف می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی‌اش ارزشی برای ۲ میلیون ساکنان غیرنظامی غزه که بدون آب، برق، سوخت و دارو زیر حملات گسترده ارتش غاصب صهیونیستی قتل عام می‌شوند، قائل نیستند؛ اما برای نظام غاصبی که در خواب غافلگیر می‌شود، حقوق گسترده‌ای در نظر می‌گیرند! استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق انسان‌ها، آتش زدن کودک زنده فلسطینی را به جرم فلسطینی بودن مجاز می‌شمارد، اما نسبت به کوچک‌ترین تعرضی به نظامیان ارتش متجاوز صهیونیستی آن هم کسانی که عامل کشتار مردم فلسطین هستند، حساسیت نشان می‌دهد.
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    فاجعه حقوق بشری در غزه فلسطینیان ساکن غزه سال‌هاست که برای چندمین بار خانه و کاشانه خود را از دست می‌دهند، در حالی که رژیم صهیونیستی در حملاتش به هیچ‌یک از مقررات کنوانسیون ژنو پایبند نیست؛ غیرنظامیان، کودکان و زنان و حتی خبرنگاران در غزه قربانی می‌شوند؛ در حالی که حقوق بشر پشت مرز‌های غزه متوقف شده است و کسی به سراغش نمی‌رود. جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در حالی رخ می‌دهد که وزیران امور خارجه آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه (که به نوعی تفکر غربی را نمایندگی می‌کنند) با سفر به سرزمین‌های اشغالی همبستگی کامل خود را با جنایتکاران صهیونیستی اعلام و از آن‌ها حمایت همه‌جانبه می‌کنند.
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    دولت فرانسه علاوه بر این هر تظاهراتی به حمایت از حماس را ممنوع می‌کند تا مبادا به اصول و مبانی ارزشی حقوق بشر خدشه‌ای وارد شود. در این میان برای خالی نماندن عریضه، برخی دولت‌های غربی به شکل محافظه‌کارانه‌ای درباره خودداری از حمله به غیرنظامیان به رژیم صهیونیستی تذکر و برخی نهاد‌های حقوق بشری بین‌المللی درباره احتمال فاجعه انسانی هشدار می‌دهند، اما هیچ اقدام عملی برای جلوگیری از رفتار غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه غزه انجام نمی‌شود و این رژیم آزادانه همه نوع جنایتی را مرتکب می‌شود. وقتی دولت‌های غربی، حقوق بشر را ابزار بازی سیاسی در عرصه بین‌الملل می‌کنند، بیشترین لطمه‌ها به حقوق بشر وارد می‌شود. چنان‌که گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در سرزمین‌های اشغالی به الجزیره می‌گوید، خشونت علیه غیرنظامیان به نقطه بی‌بازگشتی رسیده است. او ویرانی در غزه را بی‌سابقه خوانده و خواستار باز شدن گذرگاه‌های بشردوستانه و مداخله بین‌المللی برای محافظت از غیرنظامیان غزه شده است.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    ریشه‌های برتری‌طلبی و نژادپرستی صهیونیسم برخی کارشناسان، ریشه رفتار‌های دوگانه غربی‌ها در مواجهه با مسئله حقوق بشر را ناشی از یک نوع نژادپرستی می‌دانند. نژادپرستی که از مهم‌ترین ویژگی‌های صهیونیسم است، در منابع یهود تحریف شده به طور صریح و فراوان انعکاس یافته است. آن‌ها خود را قوم برگزیده خداوند و سایر ملت‌ها را «حیوانات انسان نما» می‌دانند!
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 4
    خودش پدر پ ک ک درآورده
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    استقرار کشتی جنگی فرانسه در مدیترانه برای کمک به رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید درگیری بین رژیم صهیونیستی با حماس، منابع خبری روز شنبه از نزدیک شدن ناو جنگی فرانسه به فلسطین اشغالی خبر دادند.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    فوری / حزب الله لبنان اسرائیل را درهم کوبید
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    مدیریت کننده جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا است/ مدیریت کننده جنایات داعش آمریکا است.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ چرا ترکیه اجازه داده تا جنگنده های ناتو برای ضربه زدن به اهداف مقاومت در سوریه و یا عراق از پایگاه های ترکیه استقاده کنند؟
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    لیبرمن: ۲۰۰ هزار شهرک‌نشین را در اسرائیل آواره کردیم
  • بابائی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    ارتش ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دستور مستقیم اردوغان جنایتکار تروریست ها وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • بابائی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 4
    داعش را ترکیه جنایتکار وارد سوریه و عراق می کند.
  • بابائی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 3
    ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای غربی و عربی بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    حملات صهیونیست‌ها به غزه شلیک مستمر به بشریت و قوانین بین‌المللی است
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 3
    ترکیه از سال 2011 تاکنون یکی از حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    چرا آمریکا مستقیم «فرماندهی جنگ» در مقابله با طوفان را برعهده گرفت؟
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    آمریکا جواب پیام‌های خود به محور مقاومت را به صورت عملی و آشکار در میدان دید. که آمریکا پیام‌هایی به محول مقاومت ارسال کرده و پیام خود را به صورت عملی و علنی در میدان دیده است. جنایت‌های رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز انسانی و نظامی عبور کرده و همه را به تحرک وا داشته است شکست شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه، پیروزی دوم پس از طوفان الاقصی بوده است رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ پیروزی واقعی بدست نیاورده و این شکستی راهبردی به شمار می‌آید
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    جنایات اسرائیل در غزه با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام‌ می‌شود نسل کشی فلسطینیان توسط (رژیم) اسرائیل با چراغ سبز قدرت‌های غربی انجام می‌شود. نسل‌کشی فلسطینیان در غزه ادامه دارد، اقدامی که به شدت محکوم است اما این جنایات با چراغ سبز قدرت‌های بزرگ انجام می‌شود و اسرائیل از هرگونه پاسخگویی و مجازات مستثنی است. اسرائیل اجازه دارد تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و با قتل عام مردم فلسطین مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شود. اگر در کنار عدالت و انسانیت نباشیم مردم ما را نمی‌بخشند. جهان اسلام نه تنها باید علیه جنایات اسرائیل یکصدا شود بلکه باید برای تضمین پایان نسل کشی در غزه اقدام کند.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    تظاهرات‌کنندگان در تل‌آویو بار دیگر خواستار استعفای نتانیاهو شدند
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    کسانی که تاکنون همه جانبه با صهیونیست ها جنایتکار همکاری می کردند که بویی از انسانیت نبرده اند. جو بایدن جنایتکار هم در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    حمله رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان کشتار و بمباران و قتل عام در نوارغزه کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده است. حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در جنوب لبنان کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده است. هدف قرار دادن زنان و کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود. هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است. این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    آمریکایی‌ها جنایتکار هم راه هیتلر را در پیش گرفته‌اند
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    اسپانیا خطاب به اتحادیه اروپا: ما را در نسل‌کشی شریک نکنید
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    استکبار در مقابله با جبهه مقاومت فلسطین دچار خطای محاسباتی شده است
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    چگونه است دروبین ها کشور ترکیه در مرز های ترکیه با سوریه و عراق از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار تروریست از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده اند نشان نمی دهند چرا؟
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    هیچ نیروی خارجی نباید در عراق حضور داشته باشند. هیچ نیروی خارجی نباید در لیبی حضور داشته باشند. هیچ نیروی خارجی نباید در سوریه حضور داشته باشند. هیچ نیروی خارجی نباید در یمن حضور داشته باشند. هیچ نیروی خارجی نباید در منطقه خاورمیانه حضور داشته باشند.
  • بابائی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    متاسفانه کشور ترکیه خودش هم از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. واین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • بابائی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    1 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی ازسال 1359 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی درعراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند. 2 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند. 3 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند. 4 - تروریست های منطقه خاورمیانه، جهان، حامیانشان و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است. ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است. ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است. ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است. ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 2
    اگرکشورهای غربی جنایتکارشماره یک می خواهند به مردم یمن مظلوم، بی دفاع و بی گناه کمک کنند ازحمایت و پشتیبانی سعودی ها جنایتکارشماره یک، اماراتی ها جنایتکارشماره یک، بحرینی ها جنایتکارشماره یک، تروریست های القاعده، تروریست های داعش، گروه های تروریستی و صهیونبیست ها جنایتکارشماره یک دست بردارند.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    نظامیان آمریکایی در منطقه غرب آسیا چه غلطی می کنند؟ نظامیان آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند. نظامیان آمریکایی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه غرب آسیا همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کنند می کنند. جنگنده‌های آمریکایی هزاران بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند. نیروهای آمریکا باید هرچه زودتر خاک منطقه خاورمیانه را ترک کنند. نیروهای آمریکا باید هرچه زودتر خاک عراق را ترک کنند. نیروهای آمریکا باید هرچه زودتر خاک لیبی را ترک کنند. نیروهای آمریکا باید هرچه زودتر خاک سوریه را ترک کنند. نیروهای آمریکا باید هرچه زودتر خاک یمن را ترک کنند. نیروهای آمریکا باید هرچه زودتر خاک اوکراین را ترک کنند.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    که از سال 2011 تاکنون هفت کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل عامل اصلی جنگ در سوریه بوده است.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    اشغالگران آمریکایی که مناطق نفت‌خیز سوریه را تحت اشغال دارند، به صورت روزانه، هزاران بشکه نفت خام این کشور را از طریق گذرگاه‌هایی غیرقانونی به کردستان عراق و ترکیه قاچاق می‌کنند. دمشق بارها به این دزدی آمریکا اعتراض کرده است. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ‌آمریکا پیشتر در اظهاراتی به صراحت گفته بود که نیروهای آمریکایی برای استفاده از چاه‌های نفت در سوریه، حضور دارند. با این حال، مسئولان و رسانه‌های آمریکا مدعی مبارزه با داعش هستند. دولت سوریه بارها با ارائه مدارک مستند سرقت نفت این کشور توسط آمریکا را فاش کرده است. دمشق همواره اعلام کرده که آمریکا پس از سرقت نفت سوریه آن‌ را از گذرگاه‌های غیرقانونی در شرق سوریه به پایگاه‌های خود در شمال عراق قاچاق می‌کند و به فروش می‌رساند.
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    آمریکا جنایتکار اگر صلح و امنیت می‌خواهد باید از عراق خارج شود. ...
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 2
    مأموریت پشتیبانی هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در عراق و سوریه از سال 2014 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی و از سال 1393 تاکنون هم برای همه مردم سوریه، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • یه ایرانی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    درودبرترکیه وشرافت رجب طیب اردوغان بهتر ازمسعولاکشورهای عربی است چقدراینها. بی غیرتندبابادیروز رای اعراق به اسرائیل ممتنع بودچرا؟ مسلمانی راول کنید عربی راهم ول کنیدپس انسانیت کجا رفته؟لعنت به غرتتان . امیدوارم که این خونریزی پایان بپذیردوزنان وکودکان بیگناه رهایی یابند. مرگ بربایدن خرفت که اینقدردامنه ی این خونریزی راگسترش داد.
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    نون به نرخ روز خور
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    اگر عربا باج به آمریکا دیگر کشورهای منطقه میدهند قدرت ایران را هم ببینید
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    چند تا هواپیمای عوضی را تو غزه بزنید تا عوضی خودش را جم کند
  • JP ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    اردوغان پی برده که این تو بمیر از اون تو بمیربای سابق نیست و اسراییل این بار طی چند مرحله عملیات کارش تمومه داره از الان برای خاورمیانه بدون اسراییل برای خودش نقش تعربف میکنه در حالیه که هنوز سفارت اسراییل در ترکیه برپاست!
  • تنها IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    زنده باد حس تعصب به دین و زنده باد انسانیت
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    در دو رویی و نفاق اردوغان همین بس که در عمل همه جور رابطه با اسراییل دارد ولی در ظاهر حرفهای ضد اسراییلی میزند.
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    اردغان قدرتش را داشته باشه از همه خونخوارتره . اگه راست میگه قراردادهایش را با اسرائیل لغو کنه و سفیرش را اخراج.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      چرا باید همچین کاری کنه ؟